• Advertisement

Дата и час: 24 Януари 2017, 02:51:32

Последно от форума Последно от Общ форум

Преглед на Общ форум » Форум : Общ форум

Еми за тва, онова и т.н. Тука може да пише всеки по всички теми, които го вълнуват.

Коледа и Нова Година 2016/2017 Коледа и Нова Година 2016/2017

Здравейте!
Аз съм Йоана и съм студентка в Девентер. Живея в Нидерландия вече 4 години. Тази година по стечение на обстоятелствата няма да мога да се прибера в България за Коледните празници. Та реших да направя един пост тук за да видя има ли други които нямат възможност да са вкъщи при близките си. И ако има такива хора се чудех дали не можем да си спретнем едно коледно/новогодишно събиране по български (предполагам Амстердам е ...
Още : Коледа и Нова Година 2016/2017 | Преглеждания : 1097 | Отговори : 4

Най-предпочитаните градове в Холандия.

https://www.zwollenu.nl/hoofdzaken/zwolle-beste-stad-om-wonen-overijssel/

В кои градове предпочитат да живеят хората в Холандия. В ляво е позицията на градовете от проучването през 2006г. а от дясно е от 2016г.
Още : Най-предпочитаните градове в Холандия. | Преглеждания : 2291 | Отговори : 0

Карта на престъпността в Холандия

Както съм се отворил на статистики напоследък, ето ви годишния "мерител на престъпността" в Холандия
http://www.ad.nl/ad/nl/30740/AD-Misdaad ... fers.dhtml

Това е много авторитетно проучване на един от големите вестници и се базира на оплакванията в полицията за разни видове престъпления. На холандски е, затова ще дам някои пояснения.
В секцията "AD Misdaadmeter: ranglijst (on)veilige gemeenten" (трябва да сколнете малко надолу) е дадена обща класация на общините по ниво ...
Още : Карта на престъпността в Холандия | Преглеждания : 2532 | Отговори : 0

rommelmarkt-как да си продадем боклуците ?