• Advertisement

Дата и час: 29 Април 2017, 11:16:55

Последно от форума Последно от Търся работа

Преглед на Търся работа » Форум : Търся работа

Мястото за Вашите безплатни обяви

Придружавам при термин в Дж.Център и други Админ.

Здравейте!
Аз съм студент 5семестър в Берлин.
Помагам при подаване на документи за Harz IV, Anmeldung и други административно правни въпроси.
Владея Немски и Англииски език (С1). Специалността ми е Soziale Arbeit и по тази причина имам добро понятие от материята . Цените ми са "студентски" :-)
Още : Придружавам при термин в Дж.Център и други Админ. | Преглеждания : 620 | Отговори : 2

Работа

Здравейте! Казвам се Радо и съм от гр.Русе.Аз и един мой колега търсим работа която да е добре платена да има осигуровки и квартира ако е възможно.От 2000г.се занимаваме с Вата ,гипсокартон,шпакловки и боядисване.Също външни изолации със стериопор и фибран и външни мазилки.Може да ми пишете на пощата kadraviq44@abv.bg или на телефон -0897953754.Сериозни сме и работим много добре.
Още : Работа | Преглеждания : 625 | Отговори : 0

Търся работа в Бремен

Здравейте.
В момента живея в Делменхорст и работя от вкъщи като Data Analyst.
Търся си работа в Бремен за същата позиция или подобна в която е възможно преобучаване съответно и преквалифициране.
Английския ми е на работно ниво.
Немски уча в момента.
Още : Търся работа в Бремен | Преглеждания : 974 | Отговори : 0

работа в Берлин

Търся работа в Берлин,в сферата на куриерски услуги или доставчик на пици.Говоря свободно немски и руски език.
телефон : 0888228384
Още : работа в Берлин | Преглеждания : 1378 | Отговори : 2

шофьор на автобус-търся работа

Търся работа като шофьор на автобус в Германия. имам стаж над 10 години градски транспорт, междуградски и международен. Живял съм 4 години в Германия ,но беше много отдавна, позабравих немския, но все още се оправям горе долу. в момента съм в България.
Още : шофьор на автобус-търся работа | Преглеждания : 1204 | Отговори : 0