• Advertisement

Резиденца

Информация за новопристигнали, търсене на жилище и др.

Резиденца

Мнениеот paolami99 » 13 Януари 2015, 14:26:13

Процедурата е следната:
С договора за наем, трудов договор и codice fiscale се отива в Agenzia delle Entrate (служба по вписвания кьм общината).
Служител там попьлва заявление за адресна регистрация.

В рамките на десет работни дни трябва да дойде на посещение полицай от Guardia di vigilanza, за да удостовери, че вие наистина живеете на посочения адрес. Това се случва в часовете на нормален работен ден, така че ако сте на работа и не сте си в кьщи ,помолете някой сьсед да потвьрди за вас. Дори да сьобщите, че сте на работа при самото заявление, ви предупреждават да сте си в кьщи или да има някой на място да гарантира за вас.

След тази проверка се отива отново в Agenzia delle Entrate на гишето за паспорти. Носят се лична карта и 3 снимки. Снимки могат да се правят на място в кабинка за самообслужване/мисля, че беше 5€ за шест снимки/. Прави се искане за Carta d'identita. Плаща се 8.16€ и след два дни се врьщате да си я вземете от гишето.

Внимание!!! Следете винаги дали пишат трите ви имена. Италианци често пишат само Име и Фамилия ,пропускат да напишат Презимето, което в последствие води до проблеми с удостоверяване на личността в различните институции
Процедурата като цяло не е сложна, но много бавна.

Потребители благодарили на автора paolami99 за мнението (общо 2):
estiraБуквоядец
Рейтинг: 8%
 
paolami99
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 30
Снимки: 0
Регистриран на: 19 Ноември 2013, 08:38:03
Местоположение: неапол, кайзерслаутерн
Благодарил: 24 пъти
Благодарено: 32 пъти

Назад към Новобранец

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

  • Advertisement