• Advertisement

Проблем с приятелката ми

Еми за тва, онова и т.н. Тука може да пише всеки по всички теми, които го вълнуват.

Проблем с приятелката ми

Мнениеот vasillevski » 11 Април 2015, 01:41:26

Здравейте ,
Въпросът ми е деликатен и ще бъда благодарен ,ако някой ми помогне! Аз съм студент в Германия и имам връзка с мароканка, която е за жалост пред изключване от университета.Тя е от близо 7 години в Германия ,като през това време е работила и после следвала. Знае ли някой какви са възможностите ,за да остане да пребивава в Германия ?
Благодаря предварително
vasillevski
Нов потребител
Нов потребител

Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 0 пъти

Re: Проблем с приятелката ми

Мнениеот bknf » 11 Април 2015, 08:19:26

Тя със студентска виза ли е, ако да - до какъв срок? Ако няма друг начин, сключете брак. За целта трябва да питаш там в общината, или където ще се сключва - какви документи ще са необходими.
bknf
Професионалист
Професионалист

Снимки: 0
Благодарил: 276 пъти
Благодарено: 429 пъти

Мнениеот vasillevski » 11 Април 2015, 11:24:28

Тя наскоро обнови визата си и има още 3 години .Но твърди ,че при изключване от унито ,ще изпратят писмо до Ausländerbehörde и понеже е със студентска виза, ще я принудят да напусне страната . Сигурно ли е ,че след сключване на брак (не с немец ,а с българин ) може да остане ,да живее в Германия ?
vasillevski
Нов потребител
Нов потребител

Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 0 пъти

Мнениеот bknf » 11 Април 2015, 12:18:32

Ти си гражданин на ЕС. Щом живееш в Германия, то ти имаш същите "права", както и всички останали (немци, турци, испанци и т.н.)

Не знам как е с Мароко - но ако работи някъде, може да получи работна виза. По-добре да питаш там, където са и издали сегашната судентска виза.

На коя дата ще я изключат от унито?
bknf
Професионалист
Професионалист

Снимки: 0
Благодарил: 276 пъти
Благодарено: 429 пъти

Мнениеот boyko123 » 11 Април 2015, 13:42:21

Отворих отделна тема за Турция и емигрантите, тук обратно на въпроса.