Има ли някакъв друг вариант за пускане на безжичен нет, без да се налага да се ползва телефон и т.н.? И дайте съвет за справяне с проблема с Водафон, моля.

Tangerine88 написа:Сградата, в която живея е много стара от там идват всичките ми проблеми. Че всяко домакинство има само по ЕДИН кабел и една свръзка за телефон. Това е основният проблем...
copland написа:Имах подобна ситуация преди около 2 месеца, но с юнити медиа. За да пуснат нет в вжилището, трябваше да разиграем сценката "една дупчица тук, една дупчица там, после още една и след това пак..." Обадих се на Kundendienst-а на юм обясних ситуацията, най-вече това, че хазяите не са съгласни да се дупчи сградата и готово. Tangerine88, бих те посъветвал да се обадиш на сервизния номер или там както са си го кръстили от водафон и да им обясниш ситуацията.
Мисля, че ако им се обадиш даже не би трябвало да има нужда от писмен Widerruf, защото няма никаква услуга от тяхна страна все още. Същото е и с тегленето на пари от контото - то става чак след като те започнат да ти доставят интернет.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта