• Advertisement

Организирано гледане на деца от 2 до 6 год. възраст.

Организирано гледане на деца от 2 до 6 год. възраст.

Мнениеот Nezi-A » 21 Юли 2011, 11:47:24

Здравейте на всички живеещи във Франкфурт на Майн и неговите околности!

Аз съм детска учителка и поради започване на работа на съпруга ми във Франкфурт, се налага да замина и аз. Това което цял съзнателен живот съм правила е да бъда сред деца. Считам себе си за изключително щастлив човек, защото всъщност правейки това което обичам, не ми се наложи "да работя" нито ден. Трудно ми е да говоря за себе си тук и за това ще спра. Моята мечта, цел и огромно желание е да продължа да правя това, което най-добре умея и обичам. Ако успея да науча нашите прекрасни деца, живеещи далеч от родината ни, да пеят български коледарски песни, да кажат "мила мамо" на празника на майките, да се научат кога и защо се връзват мартеници, да разпознават прекрасната българска ръченица, и да научат "Върви народе възродени...", повярвайте, ще знам че е имало защо да съм родена.

Радвам се открих този сайт за да мога да потърся хора, които имат нужда от такива като мен. Ще се радвам на всяко писмо и ще отговоря на всеки въпрос. Предвиждам да започна работа от октомври. За всички подробности и начин на организация ще отговарям на всеки, който прояви интерес.

С много поздрави на всички!
Nezi-A
Нов потребител
Нов потребител

Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 0 пъти

Re: Организирано гледане на деца от 2 до 6 год. възраст.

Мнениеот velingrad » 21 Юли 2011, 12:35:59

Привет и добре дошла!
Интересно ще е да обясниш, под каква форма, смяташ да вършиш тази дейност?

p.p. Една Тема е достатъчна, като в нея можеш да упоменеш, за кой градове иде реч.
Ако не харесваш нещо, промени го. Ако не можеш, промени отношението си. Не мрънкай.
На народите с къса памет,
преходите им са много дълги!
Аватар
velingrad
Доживотен
Доживотен

Снимки: 392
Благодарил: 659 пъти
Благодарено: 712 пъти

Мнениеот Nezi-A » 22 Юли 2011, 13:43:34