• Advertisement

Димитър Стоянов разпали расистки скандал в ЕП

За политиканите, че се препълни общия форум.

Мнениеот velingrad » 3 Октомври 2006, 12:32:22

Без коментар :wink: Просто за информация.
Well, gentlemen, I must disagree with you. In my country there're tenths of thousands gypsy girls way more beautiful than this honorable one. In fact if you're in the right place on the right time you even can by one (around 12-13 years old) to be your loving wife. The best of them are very expensive - up to 5 000 euros a piece, wow! Of course this is a crime according to the Penal code, Chapter Four (Crimes against the marriage, the family and the youth), Section II (Crimes against the youth), Article 191/3, punishable with 2 to 5 years of imprisonment, but I don't think that most of the so-called "Roma rights organizations" even now about this article, and they in fact don't care (call them what you want, they care only about anti-discrimination laws' articles, because they pay, and crime doesn't you now)!!! This is another story though.
So let's get back to Miss Laroka's nomination. Believe me, I've seen lots of gypsy women, but all that are at her age are much skinnier. Doesn't she sharing the terrible suffering her people are bearing all around Europe, the poverty, the miserable conditions and the unemployment???? Well, I guess when you're an MEP you have to put some weight on you. Have to look serious.
Thirdly, she already has received one award this year. But wait - for a youth leader? This honorable lady is almost 32 years old for the God sake! Most youth organizations are accepting members up to 26. My party is considered liberal in this criterion as our deadline is 30. Honorable Miss Laroka still does not fit. I don't know, there're different kinds of growth, maybe she fits in one of them.
With these justifications I won't support Miss Livia Laroka's nomination. Still she has my deepest regards and I wish her luck and success!!

From: "STOYANOV Dimitar" <dimitar.stoyanov@europarl.europa.eu>
To: "MEP, ASSISTANTS & OBSERVATEURS" < *************@europarl.eu.int>
Date: Thu, 28 Sep 2006 14:34:34 +0200
Subject: My deepest apologies

As so many of you, honorable members, has condemned me I feel the urge to serve my apologies for having disturbed you in such a rude manner. I have no intention to insult the honorable miss Laroka. Just wanted to point out that in Bulgaria gypsy girls are still sold like items by their parents. It is wide known by the authorities where and when this terrible "deals" are happening, because it's a part of gypsies'' traditions and it happen on public places. No body gives a damn about that, including the foundations that are proclaiming themselves as guardians of the civil rights of the minorities.

I also got extremely outraged, because for so many years everybody is speaking about the Roma problems, but speaking is not solving issues. These poor folks are used over decades as political paws to serve political aims. No body is doing anything about their better education, family planning, and wellbeing as general. In Bulgaria gypsies are paid to go to vote, this is how the politicians, who in words defend their civil rights are broking in deed their political rights. And even gypsies own representatives in the politics are speaking too much and doing too little and are doing it too late usually.

At the end I would like to say that ATAKA party have NEVER published in its official site calls for violence against gypsies or anybody else in fact. The publications in unofficial sites are on responsibility of their authors, speaking on behalf of ATAKA without having a mandate to do so and on the hosting enterprises, that supports them and refuse to withdraw this sites from the net no matter who ATAKA insists on that.

In the 21st century to blame someone to be racist is the heaviest of the insults. According to Bulgarian Penal code if someone is insulted and replies immediately with an insult, both perpetrators can be released from responsibility. This is what I think happened at the end.

Again, I want to express my deepest apologies to Miss Livia Laroka and to everybody that have felt insulted, repeating I never intended to do so. But I feel insulted too, because I'm not a racist, I'm proud to be Bulgarian, to be MP and observer in European Parliament. I have a right of freedom of political expression. And just because my political means for taking actions against some major social issue is different from yours, doesn't give you the right to call me racist!

Regards, Dimitar Stoyanov
Ако не харесваш нещо, промени го. Ако не можеш, промени отношението си. Не мрънкай.
На народите с къса памет,
преходите им са много дълги!
Аватар
velingrad
Доживотен
Доживотен

Снимки: 392
Благодарил: 659 пъти
Благодарено: 712 пъти

Мнениеот AnGeLy » 3 Октомври 2006, 13:25:43

In my country there're tenths of thousands gypsy girls way more beautiful than this honorable one.

И после не я нари4ал циганка.
Аватар
AnGeLy
Професионалист
Професионалист

Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 8 пъти

Мнениеот daisy » 3 Октомври 2006, 14:25:03

И извинението е същото като изказването - недодялано, неаргументирано и на ужасен английски. Срамота!
Аватар
daisy
Роден писач
Роден писач

Благодарил: 45 пъти
Благодарено: 108 пъти

Мнениеот pim1985 » 3 Октомври 2006, 22:59:25

Че е провокативно да,но не мисля,че е чак толкова обидно.Той само коментира все известни факти в писмена форма.Въпреки това,можеше по-елегантно да напише истините за циганската общност.
pim1985
Роден писач
Роден писач

Благодарено: 0 пъти

Мнениеот daisy » 4 Октомври 2006, 12:21:28

Ако целта беше, както самият той твърди, да обърне внимание на това как младите циганки в България биват продавани от родителите си, не мисля, че беше необходимо да се напада въпросната госпожа директно. Начини има, зависи от това какво иска да изрази човек. Затова и извинението е нескопосано и с половин уста. Неслучайно Председателят на ЕП настоява за истинско извинение. Но мисля, че стига по темата. Този вече ни лепна едно "хубаво" петно и връщане назад няма. Предлагам на администраторите да заключат темата.

Приятен ден!
Аватар
daisy
Роден писач
Роден писач

Мнениеот klatilina » 4 Октомври 2006, 13:28:36

нека има спек и да има за кво да говорят иначе там кибичат по цели дни в кантината и само харчат пари.
според мен емайла, поне английския му вариянт е преведен от някоа от 20 преводачки кандидатирали се за бачкане в парламента и само е пейстнат от господина.
незнам онази унгарка кво се засяга. в политиката има къде по драстични случаи с назоваване на епитети. се едно американсия президент да го назоват грозник, щото имало по-симпатични сенатори и стрували по-скъпо.

аз искам пък да има скандали и проблеми, щото ако всичко върви по мед и масло нена да има нужда от европейски парламент.
Аватар
klatilina
Роден писач
Роден писач

Благодарено: 2 пъти

Мнениеот AnGeLy » 4 Октомври 2006, 13:43:54

klatilina написа:аз искам пък да има скандали и проблеми, щото ако всичко върви по мед и масло нена да има нужда от европейски парламент.

Потресава6т на4ин на мислене. 6то не вземем сега в последния момент да кажем "Ние пук не искаме ве4е ЕС, нека ви е гадно", може да стане о6те по- интересно.
Аватар
AnGeLy
Професионалист
Професионалист

Мнениеот daisy » 4 Октомври 2006, 14:42:55

Мога да уверя Klatilina, че никой не е превеждал въпросното изказване на английски, а и както вчера четох (но сега не мога да се сетя точно къде) младежът си го е написал сам, тъй като владеел отлично езика на Шекспир (както сами успяхме да се убедим в това). На мен като филолог ми е безумно смешно това самочувствие за ниво на владеене на език. Но наистина ми се струва, че е излишно да продължаваме да си губим времето с този случай и най-вече с този човек ...
Аватар
daisy
Роден писач
Роден писач

Мнениеот klatilina » 5 Октомври 2006, 02:26:54

daisy написа:Мога да уверя Klatilina, че никой не е превеждал въпросното изказване на английски, а и както вчера четох (но сега не мога да се сетя точно къде) младежът си го е написал сам, тъй като владеел отлично езика на Шекспир (както сами успяхме да се убедим в това). На мен като филолог ми е безумно смешно това самочувствие за ниво на владеене на език. Но наистина ми се струва, че е излишно да продължаваме да си губим времето с този случай и най-вече с този човек ...

супер. аз пук се кефя, че им е трудно да го разберат. колкото по неразбрано се пише, толкова по се спичат. пък и кво е тва нещо да се публикува личната кореспонденция. тва етично ли е? тои си го е казал човека- лично мнение и писмото не е пуснато в официален журнал на атака. според мен излишно се заяждат и си губят времмето. тва писмо може и да е нарочна провокация от страна на стоянов, както и може да е написано от друг и да е пуснато от името на строянов, което не ми се вярва, но е вазможно. нито сум атакист нито симпатизант. ама наистина става досадно всеки ден неква нарочна реклама. атака дразнят лекичката беге политиците. точно толкова, колкото хем да се нервират хем нищо да не могат да предприемат срещу атака и само се пенят.
ама журналята нали нямат нищо в тиквите и квоо напише някой с тиква и те всички юруш и повтарят като папагали.
Аватар
klatilina
Роден писач
Роден писач

Мнениеот klatilina » 5 Октомври 2006, 02:30:55

AnGeLy написа:
Потресава6т на4ин на мислене. 6то не вземем сега в последния момент да кажем "Ние пук не искаме ве4е ЕС, нека ви е гадно", може да стане о6те по- интересно.

да ама няма кой да го каже щото не им стиска да се базикат. що не направиха референдум искаме ли еце или не. французите и холандците си казаха думата кво мислят. според мен повечето умни бгта не им трябва еце, но пък от друга страна са(сме) много зависими финансово и икономически. поросто сме много зависими.
Аватар
klatilina
Роден писач
Роден писач

Мнениеот Dickinson » 5 Октомври 2006, 02:31:38

той си го е писал,никога не е отричал.А според мен целта на европарламента е да върши работа,а не да е "интересно"
Аватар
Dickinson
Роден писач
Роден писач

Благодарено: 0 пъти

Мнениеот lubo_kranchew » 5 Октомври 2006, 20:07:59

klatilina написа:
да ама няма кой да го каже щото не им стиска да се базикат. що не направиха референдум искаме ли еце или не. французите и холандците си казаха думата кво мислят. според мен повечето умни бгта не им трябва еце, но пък от друга страна са(сме) много зависими финансово и икономически. поросто сме много зависими.

Ми да, трябваще да има референдум, откъде на къде ще взимат такива решения господа управляващите от името на целия народ. Управлението с референдуми е идеалната демокрация, в смисъл реално управлява народа.
По интересно обаче, че в ЕС нямаше реферндум дали искат хората България и Румъния, от където може да си извадим изводи и доколко е демократичен ЕС. Как така френския сенат прие единодушно договора за членство, при положение, че 3% от французите искат България и Румъния да влязът в ЕС. Ама те поне правят революции и то успешни, а ние сме като стадо на където не поведът натам вървим.
Ей за това няма да стане България нормална държава, пък ако ще да влезе и в марсианския съюз.
Аватар
lubo_kranchew
Роден писач
Роден писач

Благодарено: 7 пъти

Мнениеот DerWolf » 5 Октомври 2006, 20:30:50

Здравейте образи. :wink:

Интересна тема сте подхванали отново.

...няма да стане България нормална държава, пък ако ще да влезе и в марсианския съюз.
Хм интересно каква е дефиницията за нормална държава ? :D

Потресавашт начин на мислене...
Да потресаващ, но си е уникален негов стил. Нека все пак не забравяме, че той е внук на покойният Радой Ралин.
Цялата работа с този скандал намирсва на провокация според мен. :wink:

Супер. Аз пък се кефя, че им е трудно да го разберат. Колкото по неразбрано се пише, толкова по се спичат.
Мдаа весела история. Ще стане още по весела ако се опитаме да ги научим да говорят на български език. Тогава май ние ще започнем да се "спичаме". :roll:
Аватар
DerWolf
Златен писач
Златен писач

Благодарено: 5 пъти

Мнениеот AnGeLy » 5 Октомври 2006, 21:26:48

klatilina написа: що не направиха референдум искаме ли еце или не

Щото българският народ не е узрял достатъ4но, за да взима решения. За 16 години демокрация и свободни избори го доказахме многократно. Да не говорим, 4е половината от българите не са излизали от България, а за ЕС са 4ували само по новините и са гледали по филмите.
Аватар
AnGeLy
Професионалист
Професионалист

Мнениеот DerWolf » 5 Октомври 2006, 21:58:03

Щото българският народ не е узрял достатъ4но, за да взима решения. За 16 години демокрация и свободни избори го доказахме многократно.

В България има една основна традиция - никой, никого да не пита или да се допитва до някого какво мисли по този или онзи въпрос. Нашите политици приемат всичко за чиста монета без значение от последиците от вземането на едно или друго
тяхно решение.
Да не говорим, 4е половината от българите не са излизали от България

Това само по себе си е невъзможно според мен. Няма как баба ти и дядо ти да излязат извън България и да видят, колко е хубав живота извън нея. Погледни демографската структура в България и ще ти стане ясно. После как няма да
са 4ували само по новините и са гледали по филмите.

Не е лошо да се погледне и икономическата страна на въпроса.

П.П. Предлагам на модераторите да направят тема : "Плюсове и минуси за България от присъединяването й към ЕС" , а ако вече има такава създадена, моля да ми простят за това, че не съм погледнал.
Аватар
DerWolf
Златен писач
Златен писач

Благодарено: 5 пъти

ПредишнаСледваща

Назад към Политика