• Advertisement

Адреналин

Интересна информация, статии ... . Тук може да пише всеки по всички теми, които го вълнуват.

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 24 Май 2010, 06:32:22

The Pandion – уникална концепция за Alfa Romeo

Изображение

Изображение

Изображение

След 2 години отсъствие, Bertone се завърна на тазгодишното автомобилно шоу в Женева с премиерата на Pandion – агресивна концепция за Alfa Romeo, създадена по повод 100-годишнината на марката.
The Pandion е екстремна, компактна спортна кола, съвсем в стила на Bertone. Двигателят е 8-цилиндров, 4.7-литров, с мощност 450 конски сили.

The Pandion е първият автомобил на Майк Робинсън в ролята му на творчески директор и бранд мениджър на Bertone. Робинсън наистина е създал колата на мечтите, която заема достойно място в семейството на Alfa Romeo. Возилата на марката винаги са се отличавали със стил, повлиян от италианското майсторство в автомобилния дизайн, а и не само.

Името на концепцията пък идва от животинския свят. Pandion Haliaetus е научното наименование на орела рибар, който обитава крайбрежните региони. Дизайнерите, водени от Майк Робинсън, са почерпили вдъхновение от размаха на полета на Pandion Haliaetus, за да сътворят уникалните врати на модела.

Това, обаче, не е първият път, в който инженерите на Bertone се вдъхновяват от природата, за да създават уникалните си автоконцепции. Да си припомним Corvair Testudo от 1963 г., Alfa Romeo Canguro от следващата 1964 г., Carabo – от 1968 г., както и Delfino от 1983 г.
Дизайнът на „орела” на Bertone е перфектен баланс между кожа и скелест, постигнат с помощта едновременно на технология и сетивност, рационалност и инстинкт, архитектура и скулптура, индустрия и майсторлък.
Още от пръв поглед си личи принадлежността на автомобила към семейството на Alfa Romeo – издължената предна част, Т-образната решетка, фаровете, изобщо – революционната елегантност.

Най-уникалното от автомобилът, обаче, е механизмът на вратите. В отворено положение колата изглешда сякаш ще полети. Вратите се отварят чрез завъртане назад, до перфектните 90 градуса – пълен перпендикуляр. Когато са напълно отворени, височината им достига 3.6 метра. Е, това решение определено е постигането на максимален блясък, но пък формата на автомобила му придава неповторимо излъчване.

Интериорът на The Pandion е не по-малко лъскав, основан на минимализма и на мекото, студено сияние на различните нюанси на синята светлина.
Партньорството межу Bertone и Alfa Romeo датира от началото на ХХ век. Първият съвместен автомобил е седем местна лимузина, като вторият автомобил е направен след края на Втората световна война. Личи си ясно, че това партньорство е плодотворно и ще продължи още дълго.


www.millionaire.bg
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 25 Май 2010, 08:01:40

Isuzu Zen – къмпинг и лукс

Изображение

Изображение

Изображение

И къмпингът може да се превърне в комфортно и луксозно изживяване.
На пазара вече излезе Isuzu Zen – колата за запаления къмпингар по дизайн на британеца Иън Нисбет.
Предните седалки се сгъват и прилепват плътно към таблото. Така се „отваря” обширно свободно пространство, подходящо за импровизирана спалня или пък романтичен пикник с автомобила.
На пръв поглед формата на Isuzu Zen е доста футуристична – куб с извит таван и широки прозорци. Многофункционалността на колата, обаче, не може да се оспори. Така че какво ви трябва за следващото пътуване?

www.millionaire.bg
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот Perpetuum_Mobile » 25 Май 2010, 20:35:13

Е в тва е истината. Слезте на земята

Изображение


През юли започва серийното производство на нов SUV модел на УАЗ, който е създаден на базата на UAZ Patriot.
Според директора на руската фирма Сергей Юрасов, това ще бъде автомобил от средна ценова категория, насочен към по-младите купувачи, имащи активен начин на живот.

Нов модел на УАЗ

Макар Юрасов да не уточнява повече подробности за модела, руските медии обясняват, че става въпрос за по-къса и по-евтина версия на Patriot, която ще се нарича Patriot Sport. Според придварителната информация, това ще бъде версия с 360 мм по-къса от базовия модел, която ще се предлага с два бензинови двигателя – с мощност 112 и 128 к.с. Те ще се комбинират с механична трансмисия с пет скорости.

Най-вероятно Patriot Sport ще се продава в три версии на оборудване и ще струва от 415 000 до 485 000 рубли (от 20 800 до 24 300 лева). За сравнение, най-евтиният вариант на UAZ Patriot има цена от 470 000 рубли (около 23 500 лева).

Според Юрасов в момента търсенето на модела Patriot е доста високо и УАЗ не може да задоволи всички заявки, като се налага изчакване. През тази година от фирмата планират да реализират между 42 000 и 50 000 автомобила на руския пазар. През кризисната 2009 са били продадени около 36 000 „уазки”.

http://news.automedia.bg/read/9684.html
Аватар
Perpetuum_Mobile
Редовен писач
Редовен писач
 
Мнения: 169
Регистриран на: 11 Май 2010, 10:04:24
Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 2 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот Perpetuum_Mobile » 27 Май 2010, 07:57:32

Първият хибрид е измислен от Порше

Изображение

Първият в света хибриден бензино-електрически автомобил Lohner Electric Chaise е създаден от прочутия Фердинанд Порше още през 1899 г. Фирмата Jacob Lohner & Co във Виена прави такива електроколи дo 1906 г. Фердинанд Порше, тогава служител във фирмата, конструира задвижваща система, включваща по един електродвигател в главините на всяко от предните колела без трансмисия, захранвани с ток от генератор, задвижван от бензинов мотор. Направените автомобили от този вид станали известни като лохнер поршета, уточнява сайтът auto-press.net.

Спортният дух на Porsche още тогава изплува на повърхността с участието на подготвен за състезания бензино-електрически модел на пистата в Семеринг през 1900 г, управляван лично от създателя си. Фердинанд Порше не само прави първия автомобил с бензинов и електрически агрегат, но и със задвижване на четирите колела, и то с хибридно задвижване. Направо супер-модерен удар от типа 3 в 1.

Независимо от новаторството и пригодността на технологията на Lohner-Porsche тя не е достатъчно конкурентоспособна на стандартните бензинови автомобили най-вече по отношение на цената. Производството на хибридни возила приключва през 1906 г., но от Lohner не се отказват от тока, като продължават да правят няколко години след това тролейбуси.

През 70-те години на миналия век интересът към хибридите се подновява заради нефтената криза и ръста на цените на горивата.

Какво всъщност е хибридът? Това е силова комбинация между двигател с вътрешно горене (ДВГ) и електромотор, която осигурява по-нисък разход и намалява токсичността. Проблемът е, че колкото по-икономичен и екологичен е автомобилът, толкова по-голям акумулатор му е нужен, което пък повишава общата цена на колата.

В зависимост от това каква е ролята в общата силова уредба на електромотора хибридите се делят на два вида - умерени и пълни. При първите електромоторът е помощник на ДВГ, както е при серийните хибриди Toyota Prius и Honda Insight. Умерените хибриди не изискват мощни акумулатори в колата, което ги прави по-достъпни ценово. Някои от автопроизводителите се заглеждат във възможността за замяната им със суперкондензатори, които засега са способни кратковременно да отдават ток с доста висока мощност.

“Пълните” хибриди могат да изминат известно разстояние само на ток и такъв е Chevrolet Volt. Според маркетинговите специалисти има и микрохибрид, който всъщност е измислен повече за реклама, със система start/stop. Тук всъщност нямаме отделен задвижващ електромотор, а генератор с разширени функции.

Първият съвременен хибриден автомобил е дело на Toyota. През 1997 г. японците представиха първото поколение на Prius.

Съществуват три основни схеми за устройство на хибридни силови уредби - последователна, паралелна и смесена.

Последователнатахибридна схема

Тази схема е първа хронолигически и е използвана от самия Фердинанд Порше. Тя се използва доста по-рядко при леките коли, но е основна в силовите агрегати на огромните кариерни самосвали, използва се при някои автобуси и локомотиви. Тук колелата се задвижват от електромотор, а доста малък за габаритите на машината ДВГ върти електрогенератор. Няма нужда от предавателна кутия, но са необходими сериозни акумулатори, засега по принцип никел-металхидридни. Така е направен Chevrolet Volt, който се нарича още електромобил с увеличен запас от ход.

Само на ток автомобилът може да измине около 64 км, след което се включва спомагателния ДВГ турбомотор, зареждащ акумулатора, и пробегът с едно зареждане на гориво достига вече 1024 км.

Паралелна хибридна схема

Това е най-разпространената система, но е патентована още през 1905 г. от немеца Хайнрих Пипер. По тази схема са направени всички “умерени” хибриди. Те имат мощен електромотор (10-15 квт), който помага на основния ДВГ при ускоряване, а при спиране превръща рекуперативно механичната енергия в електрическа.

В качеството на трансмисия като правило се използва вариатор или планетарна предавка. Такава е хибридната силова система на Honda - IMA (Integrated Motor Assist), при която на коляновия вал на двигателя вместо маховик е монтиран компактен електромотор генератор. Една от последните разработки на паралелната схема е хибридната силова установка на BMW ActiveHybrid7.

Паралелните хибриди могат да са не само “умерени”, но и пълни като при Audi Duo от 1998 г. Този концептуален модел можеше да измине 50 км само с електромотора си, задвижващ задните колшла.

Най-новата разработка на Honda - бензино-електрическото спортно купе CR-Z, е снабдена с шестстепенна механична предавателна кутия. Тук в качеството на източник на захранване се използват литиево-йонни или литиево-полимерни акумулатори.

Последователно-паралелна хибридна схема

Използват се и смесени, или, както още ги наричат, последователно-паралелни хибриди. Класически представители на това семейство са първият сериен хибрид Toyota Prius и “братовчедките” му от Lexus с индикация h, оборудвани с фирмения “синергитическо” задвижване HSD (Hybrid Synergy Drive). При него се използва планетарно предаване, което осигурява синергията - взаимната работа на двигателя с вътрешно горене и електромотора. Тук ДВГ върти колелата заедно с електромотора, като едновременно върти и генератор. Така отпада нуждата от стандартна предавателна кутия - електрониката регулира оборотите на моторите и генератора, превръщайки цялата система в безстепенната трансмисия ECVT.

Същата схема е използвана и при BMW Active Hybrid X6 - безстепенна кутия ECVT с няколко планетарни реда и два електромотора. Първият работи при ниски скорости, а вторият пуска в работа ДВГ и след това става генератор. При BMW обаче е запазена пълноприводната трансмисия xDrive. При съперника му - хибридния кросовър Lexus RX 450h, за задвижване на задните колела е добавен допълнителен електромотор.

Новото поколение на Prius вече може да се движи и само на ток, засега само два километра. В компанията работят и върху негов вариант със зареждане от битовата електрическа мрежа (т.нар. plug in) с литиево-йонни батерии вместо никел-металохидридните и увеличен до 20 км пробег на акумулатор.

Повечето двигатели с вътрешно горене, използвани при хибридите са бензинови. Разпространението на далече по-икономичните дизел-електрически системи се задържа преди всичко от това, че основно хибридните автомобили се купуват в непознаващите дизеловите двигатели за леки автомобили Северна Америка и Япония. Освен това дизеловият мотор със съпоставима с бензинов мощност е по-скъп, което добавя още тежест в и без това немалката цена на предлаганите на пазара хибридни автомобили.
Аватар
Perpetuum_Mobile
Редовен писач
Редовен писач
 
Мнения: 169
Регистриран на: 11 Май 2010, 10:04:24
Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 2 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 28 Май 2010, 08:03:57

Това е електрически Fiat 500

Изображение

Ежегодно провеждания Salon Privé, изложение за луксозни и нестандартни автомобили, тази година ще бъде в Лондон от 21 до 23 юли.
Там Fiat ще покаже електрическата версия на модел 500, наречена Atomic 500.

Колата е произведена от парижката фирма Atomik Cars, като има два електромотора – един на предната ос с мощност 80kW и максимален въртящ момент 840Nm и втори на задната ос със същата мощност, но с максимален въртящ момент от 1 710 Nm.

Така комбинираната мощност на автомобила е 160 kW (215 к.с.), а максималният въртящ момент е от невероятните 2 550 Nm, разделян в съотношение 33:67 % към предната и задна ос.

Изображение

http://news.automedia.bg

Електрическия автомобил има собствено тегло от 1400 кг. Ускорението от място до 100 км/час е за под 5 секунди и има максимална скорост от 200 км/час. С едно зареждане Atomic 500 ще изминава 200 км.
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 29 Май 2010, 08:10:29

Не бях забелязвал моделът на опел - Инсигния. Вчера видях два и то в един и същи двор. Автомобилът определено грабва окото, притежава визия... =P~
Накара ме да направя два тура около него и да поцъкам с език. Интересно съчетание между елгантност и агресия... :-k

http://www.youtube.com/watch?v=KyYYKK_3 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=hiMF0kKcAZQ
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 2 Юни 2010, 19:39:34

Ferrari 458 Italia като изтребител


На пръв поглед изглежда, че няма нищо особено в това Ferrari 458 Italia, освен че е покрито в тъмно сив винил.
Като се вгледате по-добре обаче, ще забележите интересни неща.

Изображение

Тази версия на италианският суперавтомобил е създадена по тема от известния изтребител F-117 Nighthawk (със технология stealth).

Изображение

Друго интересно нещо е имитацията на нитове по рамките на прозорците и други места, както и някои надписи, които могат да се видят на военни самолети. „Heater Exhaust" (предупреждаващ за горещи отработени газове), "Beware of Jetblast" (пазете се от реактивния поток въздух) "Pull to Open" (дръпни за да отвориш) при дръжките на вратите са само част от тях.

Изображение

Получил се е интересен вариант на Ferrari 458 Italia. Промени в техническата част на автомобила няма.

http://news.automedia.bg
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 3 Юни 2010, 17:33:04

Заместникът на BMW M6 ще конкурира Audi R8

BMW обмисля да подмени сегашния „горещ” M6 с различен модел, когато се появи новото поколение на „шестицата”.
На мястото на М6 на върха на Серия-6 ще се появи нова спортна кола с двигател V8, която ще бъде създадена на базата на концепцията Vision Efficient Dynamics.

Изображение


От 2004 година насам, Серия-6 постепенно еволюира до модел тип grand tourer, като поизгуби характеристиките си на чисто спортен автомобил.

Новото поколение на Серия-6 ще се появи през следващата година, но при него няма да видим модел М6.

В същото време концепцията Vision ED имаща размера и динамиката на купето M3, предлага разход на гориво и вредни емисии от СО2 съпоставими с тези при хибрида Toyota Prius.

Прототип на ED ще бъде готов до лятото и ще показва възможностите на Баварската фирма да създаде високоефективна и високотехнологична спортна кола. При концепцията Vision ED хибридната система се състои от дизелов двигател и електромотор с обща мощност 356 к.с. и максимален въртящ момент 800 Nm. Турбодизеловият двигател е с три цилиндъра и ще бъде монтиран и на новите поколения на Серия-1 и Серия-3.

Изображение


В същото време се обмисля, серийната версия на Vision ED да получи би-турбо двигателят на новото поколение M5, който е V8 с обем 4.4 литра. Така BMW ще предложи автомобил със съпоставима мощност и динамика с тези на М6, но с екологичните технологии на Vision ED и нейната стилистика.

Шефът по изследователската и развойна дейност на BMW, Клаус Дрегер (Klaus Draeger), заяви, че новата супер кола на BMW трябва да бъде „интелигентна и с драматичен дизайн, нещо като концепцията ED”. Ако се появи, подобен автомобил, той ще бъде директен съперник на Audi R8 и Porsche 911, а също ще позволи на BMW да се конкурира с бъдещия SLS модел на Mercedes и AMG.

http://news.automedia.bg
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 5 Юни 2010, 22:24:18

BMW Gran Coupe ще се прави серийно

Концепцията BMW Gran Coupe ще бъде произвеждана серийно от втората половина на 2012 година.
Най-вероятно този модел ще бъде член на семейството на „шестицата” на Баварската фирма, заяви източник от BMW. Купето с четири врати, дълго около 5 метра, е създадено като типичен представител на спортните коли тип GT.

Изображение

Височината му е със 100 мм по-малка от тази на актуалната 7-series, а обемът на задните седалки е малко по-малък от седана на „седмицата”. Колата ще бъде директен конкурент на автомобили като Maserati Quattroporte, Audi A7 и Porsche Panamera.

Изображение

Колата ще се сглобява на същата платформа, която използват и 5-series, 7-series и 5 GT. Двигателите ще бъдат с 6 и с 8 цилиндъра, дизелови и бензинови, познати от „петицата” и „седмицата” на BMW. Те ще се комбинират с автоматична трансмисия с осем степени и два съединителя.

Изображение


BMW Gran Coupe ще вземе много от стила на концепцията CS (на снимките), показана за първи път на автомобилния салон в Шанхай през 2007 г.

Изображение


Очаква се дизайнът на Gran Coupe да покаже насоките за развитие в дизайна на Баварската фирма. В този смисъл се очаква бъдещият сериен модел на BMW Gran Coupe да има удължена колесна база, нисък ръст и увеличен преден превес, които заедно със запазената марка на предната маска на фирмата, уголемените отвори за въздух и стъклата на вратите без рамка, да станат основна част от новия дизайнерски стил на BMW.

Изображение

http://news.automedia.bg
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 6 Юни 2010, 16:58:14

Екологични ли са наистина електрическите автомобили?

Изображение

Електромобилите постепенно станаха актуална тема в обществото и нова задача в дневния ред на повечето автомобилни производители.

Те се отличават с нулеви вредни емисии, което е важно особено в градската среда, и най-ефективно използват енергията измежду всички возила. Освен позитивите обаче има и негативи, пише GreenTech.bg.

Холандското правителство вижда електрическите автомобили като единствено решение за екологичен и енергийно ефективен транспорт. В страната на лалетата са решени да извлекат максимални ползи от този нов вид превозни средства, затова са направили щателен анализ на предимствата, негативите и рисковете от електромобилите.

Изводите им бяха представени у нас по време на конференцията “Разумно използване на енергията, водата и отпадъците за опазване на планетата”, организирана от Виа Експо в НДК, допълва technews.bg.

Няколко неща са важни за разпространението на електрическите автомобили, освен приемливата цена. Това са:

* пробегът (изминавано разстояние с едно зареждане);
* наличието на електропреносна инфраструктура;
* стандартизираният дизайн на конекторите за презареждане;
* общата цена на притежание;
* сигурността;
* остатъчната стойност на колата и батериите.

Спорно е доколко електрическите автомобили са екологични наистина, посочи Каспър Зом от Auto Recycling, Холандия, напомняйки, че макар собствено да нямат вредни емисии, те черпят енергия от „традиционни“ електрически мрежи, които разчитат на въглища и газ, косвено допринасяйки за отделянето на въглероден двуокис.

Все пак холандците от Auto Recycling са изчислили, че електрическите автомобили отделят 30% по-малко вредни емисии в сравнение с традиционните си събратя. Този процент ще се променя занапред заради все по-стриктните регулации на ЕС за въглеродния двуокис и използването на все повече алтернативни горива.

„Ние вярваме, че енергията за електро-автомобилите трябва да идва от екологично чист източник – вятър или слънце,“ казва Зом.

В Auto Recycling са изследвали и екологичните ефекти от самото производство на електромобили. Сред тях има и позитивни, и негативни. Така например, за производството на електро-возилата се използва много повече вода в самия производствен процес. В същото време това производство се характеризира с по-малко шум и по-малко фини прахови частици, както и по-малко киселинно замърсяване.

Сред дългосрочните тенденции, които холандците отчитат в анализа си на пазара, е надигането на нови пазарни сили в сферата на електрическите автомобили. Става дума за „нашествието“ на Китай и Индия на тази арена.

Сред въпросите, които следва да се разглеждат, е и този за очаквания недостиг на литий за литиево-йонните батерии на електромобилите, както и недостигът на редки земни елементи. Дали литият е толкова рядък и ще се изчерпи? Изводът на Auto Recycling е, че това няма да се случи.

Огромни литиеви залежи са налице в Боливия, Чили, Китай и Аржентина. Проектите за бъдещото производство на литий сочат цифри, които без съмнение ще осигурят необходимия елемент, дори и при много динамично развитие на сектора и нарастване на търсенето.

Проблем обаче са редките земни елементи, казва Зом. Те наистина са оскъдни, а търсенето им расте главоломно заради използването им в производството на соларни системи, вятърни турбини и други зелени продукти.

Не на последно място холандците са оценили и въпроса какво и колко от един електромобил може да се рециклира – т.е. каква е остатъчната стойност на колата и батериите. Материалите без съмнение могат да се рециклират. Могат да се рециклират и двигателите – подменят се части, почистват се или се регенерират.

За батериите обаче е спорно доколко могат да се рециклират. Технологично това е възможно, но ако се прилага, се отделят много вредни емисии, а цената е висока.

Това поражда въпроса дали точно батерията е най-добрият източник на енергия за колата. Засега изводите на холандските специалисти са, че по-добър източник от литиево-йонната батерия няма. Затова си струва да се поработи над технологиите за рециклиране на батериите.

http://www.actualno.com/
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 7 Юни 2010, 07:24:07

Mustang надмина Camaro

Изображение

Изображение


Всеизвестен факт е, че в САЩ има една своебразна война между тамошните мъсълкари (musclecar – букв. прев. за мускулест автомобил).

Нещата се развиваха в различни посоки, въпреки че около март стана дума за значителните предварителни поръчки на Ford Mustang, което накара мнозина да мислят, везната се е наклонила в тази посока . . .

И сега, след като вече има данни за продажбите за май, може да се види ясно доказателство за предишните прогнози. Става дума за комбинация от продажбите на минало- и тазгодишния Mustang, като особено силни са моделите с V6 двигател с мощност от 305 к.с., както и на GT версията с 5-литров V8 агрегат. И тъй като досега не споменахме всъщност кого надвива Mustang, то губещият в случая е Chevrolet Camaro.

Ако трябва да сме точни, Ford са продали 10 225 бройки от Mustang през май, като към края на месеца започнаха доставките и на най-новата спецификация на спортиста. Междувременно за това време Chevrolet са продали 8 931 бройки от Camaro.

Въпросните резултати в продажбите всъщност отбелязват първия път от много време насам, в който някога доминиращият Mustang повежда мощно в класирането – определено добър знак за базирания в Диърборн производител.

На какво се дължи успехът?
Малко е сложно. От една страна, Mustang има предимството, че се предлага с три различни нива при двигателите – V6, GT и GT500, както и като купе и кабриолет в три различни нива на оборудване. В контраст на това Chevrolet предлагат само купе и то в спецификации V6 и SS. В момента продължава да тече развитието на кабриолета, както и на по-спортния вариант Z28.

В интерес на истината обаче има фактори, които правят победата на Ford още по-осезаема – това, че са били считани само определена комбинация от тазгодишните и миналогодишните варианти нa Mustang, тъй като все още предстои да бъдат направени доставките на най-новите варианти. Освен това търсенето надминава предлагането, поради което на някои клиенти им се налага да чакат. Разбира се, Ford ще заложат на различни отстъпки и инициативи, с които да си помогнат да разпродадат миналогодишните спецификации. Това също временно ще увеличи продажбите на Mustang спрямо Camaro, при когото няма такава тенденция да се правят специални предложения и отстъпки.

И поради този известен дисбаланс в цените и наличността, не трябва чак толкова да се възхвалява преимуществото на Mustang спрямо Camaro, тъй като ще изминат два или три месеца, докато бъдат разпродадени миналогодишните спецификации. Тогава вече само тазгодишните варианти на Mustang и Camaro ще се борят за лидерстовото в класа си.

Междувременно трябва да се отбележи, че не се споменава и друг играч – Dodge Challenger. Това обаче вероятно се дължи на още по-неуспешните продажби при него.

http://cars.actualno.com
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот Perpetuum_Mobile » 10 Юни 2010, 08:42:46

Пич, настъпваш ме по мазола.

Като си зачекнал тупалки, ето и моята звезда ;-)

А линковете са просто задължителни за да настръхнеш, като мартенски котарак :devilinme:


Изображение

http://www.youtube.com/watch?v=5C2SpWdv ... r_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=NDwEE_1E ... re=channel

http://www.youtube.com/watch?v=VV2uf1ox ... re=related
Аватар
Perpetuum_Mobile
Редовен писач
Редовен писач
 
Мнения: 169
Регистриран на: 11 Май 2010, 10:04:24
Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 2 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 13 Юни 2010, 20:20:08

Най-скъпото ATV

http://www.millionaire.bg/article.jsf?a ... 3509&img=2

Изображение

Изображение

GG Quadster е най-скъпото ATV в света. 4-колесната машина може дори да се персонализира според желанието на клиента.
Двигателят на ATV-то е BMW с мощност от 167 конски сили. Ускорението от 0 до 100 км/ч се постига за 3.5 секунди. А тъй като за основната конструкция е използван алуминий, 4-колесното превозно средство е значително олекотено.

Цената на ATV-то е около 65 500 долара, като върви нагоре в зависимост от поръчаните допълнителни екстри.
ATV-тата все още не са разрешени официално за придвижване в градски условия на много места по света, но пък набират все по-голяма популярност. Оригиналният вариант е с 6 колела и е конструиран още през 1961 г. През 1970 г., обаче, Honda изкарва на пазара триколесен вариант и буквално взривява пазарите.

ATV е използвано и в един от филмите за Джеймс Бонд, което допълнително подкрепя имиджа на новото, екстремно превозно средство. Така, през 1982 г., се появява четириколесният модел на Suzuki.

www.millionaire.bg
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот Perpetuum_Mobile » 14 Юни 2010, 08:46:14

http://www.youtube.com/watch?v=WzHPaqP_r7M

Производител: Астон Мартин

Клас: GT

Двигател: 6.0 V12 (470 к.с.)

Скоростна кутия: шестстепенен тъчтроник

Варианти на купето: седан с 4 врати

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Perpetuum_Mobile
Редовен писач
Редовен писач
 
Мнения: 169
Регистриран на: 11 Май 2010, 10:04:24
Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 2 пъти

Re: Адреналин

Мнениеот seli » 16 Юни 2010, 10:50:58

Френска автоекзотика: първи впечатления от Peugeot RCZ

АМ тества Peugeot RCZ, преди да бъде представен официално.

Peugeot RCZ ще бъде представен у нас този уикенд, но ние имахме привилегията да го изпробваме няколко дни преди официалната церемония.

Става дума за екзотичен, нетипичен, красив автомобил с емблемата на Peugeot. Доскоро „екзотичен“ и „френски“ бяха антоними, но след появата на RCZ това се промени. Колата не може да се определи като спортна - вози меко и е много комфортна, просторна и тиха. Въпреки това впечатлява и със стабилността си.

Изображение

Продължението - http://news.automedia.bg/read/9833.html
Аватар
seli
Професионалист
Професионалист
 
Мнения: 3158
Снимки: 256
Регистриран на: 26 Февруари 2009, 23:21:09
Местоположение: Стокхолм - Истанбул - Бургас
Благодарил: 205 пъти
Благодарено: 246 пъти

ПредишнаСледваща

Назад към Приказвалник

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: itzo, onufriy и 14 госта

  • Advertisement