• Advertisement

Интернет банкиране

Еми за тва, онова и т.н. Тука може да пише всеки по всички теми, които го вълнуват.

Интернет банкиране

Мнениеот mary36 » 24 Май 2010, 18:06:14

Здравейте имам един проблем който не мога да разреша защото не знам английски и когато се обадя на банковите оператори за помощ не мога да разбера какво да направя за да си реша проблема.Имам интернет банкиране в Lloyds TSB.Знам си всичките данни ИД,Парола,Паметна иформация но не ме пуска в банкирането ми.Иска ми да си сменя паролата и паметната информация,но като стигна на мястото където да ги попълня не става.В onlinehelp ми пише да се обадя на разни номера но там стигам до незнанието ми на Английски и стигам до задънена улица защото не мога да разбера какво трябва да направя и каква информация да им дам.Писах им два е-маила и ми отговориха пак да се обадя на разни номера и пак нищо не мога да направя.
Ето и отговора на втория маил който получих от тях:
Dear Mr Avramov,
Thanks for your e-mail about your access to on-line banking.
If you are able to recall what you entered as your password details then please call our Internet banking helpdesk on the following details and a member of staff will try to verify your identity and reset your details. Please us on:
0845 3000 135. Lines are open 7am-10pm, Mon-Fri; 8am-6pm, Sat-Sun.
When we have verified you, we will be able to reset your passwords and you can log on again.
If you do not recall what you entered as your passwords, please contact the helpdesk on the following number where a member of staff will be
able to delete this previous application to allow you to make a fresh application on-line again. Please call them on:
0845 3000 116. Lines are open 7am-10pm, Mon-Fri; 8am-6pm, Sat-Sun.
Please note that we do not have access to your password details so we are unable to e-mail them to you.
If there's anything else we can help you with, please let us know.
Many Thanks
Colin Scott
E-mail Support
Lloyds TSB
Аватар
mary36
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Ноември 2006, 01:00:00
Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 0 пъти

Re: Интернет банкиране

Мнениеот kirilvi » 30 Май 2010, 16:25:56

Здравей,
аз съм клиент на същата банка. Съветвам те ако все още не си си разрешил проблема да отидеш до някой клон на банката и да говориш със служители там. Доколкото разбирам проблемът е свързан с парола, и за да я сменят с нова, вероятно искат от теб да докажеш самоличността си с имена/ дата на раждане и др. Много по лесно би било да отидеш в банката, там ще ти поискат лична карта и ще разрешат проблема. Смятам че служителите в тази банка са доста услужливи.
ПС : Ползвай translate.google.com когато не можеш да си преведеш нещо.
kirilvi
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 26 Март 2009, 12:07:43
Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 0 пъти

Re: Интернет банкиране

Мнениеот boychrist2 » 7 Юли 2015, 20:46:12

Lloyds често искат да потвърждаваш разни неща по телефона при нареждане на онлайн превод. Като напр.:
=Ако сте родени през 1977-ма, натисни 1;
=Ако сте родени през 1978-ма, натисни 2;
=Ако сте родени през 1979-ма, натисни 3;
Обикновено те звънят и обаждането е автоматично, тоест отсреща няма жив човек, а машина.
boychrist2
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 7 Юли 2015, 19:48:11
Благодарил: 0 пъти
Благодарено: 1 път


Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

  • Advertisement